PBC:n E3-valinnat
Cerkerin valinnat
Travis on mies, joka ei esittelyjä kaipaa. Ne jotka niitä kuitenkin kaipaavat, voivat katsoa Googlesta. Miehen seuraavaa kunnollista peliä on saatu odotella jo jonkin aikaa, ja vaikka Travis Strikes Again oli mainio välipala, jätti se odottamaan sitä oikeaa No More Heroesia, varsinkin piilotetun loppunsa kanssa. Suda kun on onneksi mies joka ei petä niin saatiinhan saagalle arvoistansa jatkoa. Trailerissa on mukana yliampuvaa menoa ja meininkiä populäärikulttuuriviittauksineen, Kamen Rider -asuineen ja wrestling-liikkeineen, eli juuri sitä mitä No More Heroesilta odottaa. Kun pakkaan lisätään vielä Sudan itsensä kirjoittama tarina, voimme odottaa TSA:sta tutun Sudaverse meiningin olevan vahva tässäkin. Tai sitten emme, Suda on mies jota on hankala ennustaa.
P.S. Käykää katsomassa F*ckhead versio trailerista.
Kyllä se Nintendo osaa yllättää. Kun suurin osa messuilla olevista peleistä on vuodettu ja Nintendon ”one more thingiksi” odotetaan uutta Metroidia, lyödäänkin nurkan takaa tiiliskivellä kun yksi tämän vuosikymmenen kovimmista peleistä saa suoran jatko-osan. Traileri antoi jo esimakua hiukan synkemmästä tunnelmasta, jonka hakemisen Aonuma vielä myönsi haastatteluissa, joten BotW 2:sta uskaltaisi odottaa Majoras Maskin kaltaista tapausta. Myös Zeldan läsnäolo ja samankaltaisuudet eräiden näytettyjen konseptitaiteiden kanssa, kielivät siitä että nyt saadaan todellakin erilainen Legend of Zelda-peli.
…
