Pelaajaboardcast Episodi 7: Sateenkaaritie

Puhujina tässä jaksossa Norsukampa, Dynamithix, LordZalor, Drifu, Andzerx, Tapza, Moromopo ja yhteisön ylläpidosta sekä Pelaajalehti.comin uutisoinneista tuttu Riepu on myös menossa mukana. Jutustelu on tälläkin kertaa kivuliasta kuultavaa ja jokaisen joulumieli katoaa varmasti tämän uusimman mestariteoksen äärellä. Paneelin joulukinkun sinappihunnun lailla polttavina puheenaiheina tällä kertaa mm. fysiikan opiskelu, meneillään ollut AIDS-päivä, keskieurooppalainen sympaattisuus, World of Modern Warfare, NES:n Batman (ihan oikeasti tällä kertaa) sekä ehkä jotain pientä myös kart-peleistä Mario Kart 7:n julkaisun kunniaksi. Kuuntele ja saat syyn käydä jouluna kirkossa!

Musiikit:
http://www.youtube.com/watch?v=FuX5_OWObA0
http://ocremix.org/remix/OCR01671/
http://ocremix.org/remix/OCR01476/
http://ocremix.org/remix/OCR02165/
http://ocremix.org/remix/OCR02032/
http://ocremix.org/remix/OCR01706/

Pelaajaboardcast Episodi 3: Digiexpo 2011

Puhujina toimivat Demppa, Drifu, Mixon, Ton-Ton, Andzerx ja Moromopo. Toisessa osassa mukaan tulivat Balnazzard ja CM761. Erikoisvieraina Pelaaja-lehden Janne Pykkönen ja Ville Arvekari! Äänenlaatu on surkea toisessa osassa jaksoa, tiedämme. Olemme amatöörejä, ja sen tasoiset ovat nauhoituslaitteemmekin. Ilmeisesti olisi sittenkin pitänyt seisoa kauempana läppäristä. Jos siellä internetseissä on osaavaa editoijaa joka tahtoisi auttaa ilmaiseksi, niin lähetä viestiä demppa@gmail.comiin. Jaksossa koitetaan puhua Digiexpoista Digiexpoilla, mutta aiheet vähän menee laidasta toiseen. Demppa jäätyilee ja puhuu sekavia, muutkin hieman ujostelee. Äänenlaatu tipahtaa vielä asteen toisessa osassa, kun on taustamelua. Sorry. Kuunnelkaa siis ainakin ensimmäinen osio, joka on täynnä supertähtiä. Jos skippaatte toisen osion, niin ette menetä mitään.

Musiikit:
More SC2! Yay!
’Project X 2 (TitleScreen)’ By: Project X http://ocremix.org/remix/OCR00625/

Scroll to Top