Glamouria ja tähtiloistoa E3-lavalla
Nykynuorilla on niin helppoa. Heidän sukupolvensa julkimot, ovat kasvaneet videopelien aikakaudella joten kun Justin Bieber tai Patrik Laine kertoo pelaavansa päivät pitkät uusinta änäriä tai Fortnitea, ei shokkkiarvo ole likimainkaan samalla tasolla kuin vaikka Vesku Loirin ilmoittaessa Pro Evolution Soccerin pelaamisestaan Apu-lehden sivuilla.
Julkkikset ovat myös olleet E3-messuille viime vuodet samaa kuin hikinen kesämökkiläisen iho hyttysille. Edelleenkään ei messuilla yleisön suosioon pääseminen ole kiinni julkkiksista, vaan niistä peleistä, mutta antaa nyt näiden miljardiyritysten toteuttaa ”hello fellow youth-fiksaatioitaan”. Näistä noloista tarinoista myös syntyy tämänkaltaisia viikkoblogeja, joissa muistellaan näitä myötähäpeän merkkipaaluja.
…

Olette varmaan huomanneet että ulkona paistaa aurinko, linnut laulavat, nurtsi vihertää ja kukat alkavat kukkia? Ei tietenkään ole todellakaan pelaajan tehtävä olla iloinen näistä asioista, joten on ymmärrettävää että moiset asiat eivät kiinnosta, ja menevät ohi ihan huomaamatta. Mutta oletko saattanut huomata että peliaiheiset nettisivustot ovat alkaneet tykitellä eetteriin ties vaikka minkälaisia E3-huhuja? Kyllä, kevät on täällä.