PBC 235: GameXpo 2016

GameXpon uuvuttama iskutiimimme nauhoitti perinteisen messujen jälkikatsauksen. Mitä mieltä pojat olivat messuista ja onnistuiko GameXpo vastaamaan odotettuihin uudistuksiin?

Jakson toisella puoliskolla kuullaan kahvipöydän ääressä nauhoitettua satunnaista keskustelua pelialasta. Mukana vakiojäsenten lisäksi boardeilta tuttu ZaleraFF ja PBC:n aktiivinen seuraaja Tontsa!

Musiikit:
Super Mario 3D World – Credits

Norsukamman ”come at me bro”-lista

3267513-vlcsnap-2013-08-26-13h48m23s52 Olen kirjoitellut ja ilmaissut mielipiteitäni pelaamisesta ja videopeleistä erinäisien medioiden kautta kohta jo 12 vuoden ajan. Hauskinta koko touhussa ei ole ollut suinkaan se että enemmän kuin kolme ihmistä (todellisuudessa luku on viisi ihmistä) vastaanottaa mielipiteitäni videopeleihin liittyvistä asioista, ei suinkaan. Hauskinta koko touhussa on palaute minkä olen vastaanottanut mainitsemistani asioista/mielipiteistä videopelaamiseen liittyen. Oli kyseessä sitten lehteen tai nettiin tehty arvostelu/artikkeli/blogi tai podcastissa mainittu oma mielipide, on jollain aina joku vastakaneetti ja vuosien aikana vastaan on tullut niin rakentavasti kirjoitettua kritiikkiä, kuin myös anonyymisti raivopäissään kirjoitettuja itkuvirsiä.

Scroll to Top