Vulpes Verkossa – CTR Nitro-Fueled (Xbox One)
Vulpes teki pelailuvideon perinteisen arvostelun sijaan.
Vulpes teki pelailuvideon perinteisen arvostelun sijaan.
Oselotin seikkailut Soran sekä Akun ja Hessun kanssa saivat jatkoa ja kärsimys ei ota loppuakseen tälläkään kertaa.
Pelaaminen ei ole koskaan ollut halpaa hupia. Satojen eurojen (tai kuten vanhemmat PBC:n blogitekstin lukijat muistavat, tuhansien markkojen) hintaisten laitteiden hankinnat oikeutetaan useiden kymmenien eurojen (satojen markkojen) hintaisilla peleillä, ja siihen vielä kylkeen samaa hintatasoa olevat lisälaitteet kuten esim. ohjaimet jne. Ei todellakaan mitään pilipalitouhua mitä valuuttaan tulee.
Tämän vuosikymmenen aikana ovat mukaan tulleet myös erilaiset säännöllisesti rahaa tililtä poistavat palvelut. Kun vielä muutama vuosi sitten pelkkä n.60€ vuodessa kustantava Xbox Live, oli lähinnä konsolisotijoiden molempiin suuntiin toimiva pilkkakirves, ei nykyään enää tahdo pysyä kärryillä kaikkien erilaisia kuukausittaisia/vuosittaisia palveluita tarjoavista tahoista. Otetaanpa helmitaulu ja ruutupaperia esiin ja lasketaan karrikoidusti mitä pelaaminen maksaa näinä päivinä?
…
Keskustelua irtosi mm. Crash Team Racingin uudesta tulemisesta, Zeldasta, eräästä alkuperäisen Xboxin kulttiklassikosta (ei Tao Feng: Fist of the Lotus) ja vaikka mistä muusta.
Pääaiheosiossa ei vielä täysin palauduttu rutiiniin, vaan käytiin läpi kuluneen vuoden pelitarjontaa kronologisesti ja hyvinkin analyyttisesti.
No? Vieläkö tähän pitäisi kirjoittaa jotain?
Nyt se podcast soimaan ja sassiin!!
(01:03:02) Uutiset:
Konami julkisti arkistojensa kätköistä uuden minikonsolin
Stadiasta saatiin lisäinfoa; RIP jo ennalta
Segalta tulee Acraiserin henkinen jatkaja jo ihan pikapikaa
(01:27:05) Viikon pääaihe:
Puolivälin pökäleet 2019
(03:00:26) Edellisen viikon kysymys:
Mikä oli vuoden 2019 E3-messujen paras peli?
Musiikit:
R4: Ridge Racer Type 4 – Garage Talk
Gunblade NY – GUN BLADE
Metropolis Street Racer – Low Lights
Puppeteer – Bullfight
Project Sylpheed – Sneak To The Frontline
Kula World – Hiro
Crash Team Racing Nitro-Fueled – Menu Theme
RollerCoaster Tycoon 3 – Summer Air
Sonic Rush – Raisin’ Me Up
Viikon kysymys:
Onko striimaaminen pelaamisen tulevaisuus?
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 3:21:57 — 462.2MB)
Vulpes Arctos teki Youtubeen videon, joka sisältää kaupallista yhteistyötä Rupture Farmsin kanssa.
Oselot hävisi vedon ja päätyi nauttimaan kuninkaallisten sydämien tuoreimmasta osasta.
Tällä kertaa Vulpes tutustuu Raren törkyiseen kulttiklassikkoon.
Cerkerin valinnat
Travis on mies, joka ei esittelyjä kaipaa. Ne jotka niitä kuitenkin kaipaavat, voivat katsoa Googlesta. Miehen seuraavaa kunnollista peliä on saatu odotella jo jonkin aikaa, ja vaikka Travis Strikes Again oli mainio välipala, jätti se odottamaan sitä oikeaa No More Heroesia, varsinkin piilotetun loppunsa kanssa. Suda kun on onneksi mies joka ei petä niin saatiinhan saagalle arvoistansa jatkoa. Trailerissa on mukana yliampuvaa menoa ja meininkiä populäärikulttuuriviittauksineen, Kamen Rider -asuineen ja wrestling-liikkeineen, eli juuri sitä mitä No More Heroesilta odottaa. Kun pakkaan lisätään vielä Sudan itsensä kirjoittama tarina, voimme odottaa TSA:sta tutun Sudaverse meiningin olevan vahva tässäkin. Tai sitten emme, Suda on mies jota on hankala ennustaa.
P.S. Käykää katsomassa F*ckhead versio trailerista.
Kyllä se Nintendo osaa yllättää. Kun suurin osa messuilla olevista peleistä on vuodettu ja Nintendon ”one more thingiksi” odotetaan uutta Metroidia, lyödäänkin nurkan takaa tiiliskivellä kun yksi tämän vuosikymmenen kovimmista peleistä saa suoran jatko-osan. Traileri antoi jo esimakua hiukan synkemmästä tunnelmasta, jonka hakemisen Aonuma vielä myönsi haastatteluissa, joten BotW 2:sta uskaltaisi odottaa Majoras Maskin kaltaista tapausta. Myös Zeldan läsnäolo ja samankaltaisuudet eräiden näytettyjen konseptitaiteiden kanssa, kielivät siitä että nyt saadaan todellakin erilainen Legend of Zelda-peli.
…
Vulpes is back!
Ensitöikseen mies pallottelee hyvän ja pahan välillä.
Vuoden 2019 E3-spesiaalin toinen puolikas on nyt täällä.
Puhujina toimivat Hazuki_exe, Cerker, Dynamithix sekä Norsukampa.
HUOM!
PBC pitää hieman juhannustaukoa ja näin ollen seuraava jakso ilmestyy vasta 01.07.
Muista kuitenkin vastata alla olevaan viikon kysymykseen.
(00:02:26) PC Gaming Show
(00:22:47) Ubisoft
(00:39:10) Square-Enix
(01:02:42) Nintendo
Musiikit:
Randy Newman – I Love L.A
Beyond Good and Evil – Home Sweet Home
Final Fantasy VIII – Don’t be Afraid
Animal Crossing: New Leaf – New Year (2 AM to 6 AM)
Secret of Mana – The Second Truth from the Left
Viikon kysymys:
Mikä oli vuoden 2019 E3-messujen paras peli?
Podcast: Play in new window | Download (Duration: 2:09:20 — 74.0MB)