Pelaajaboardcast Episodi 4: IDDQD

Laiskasta editoinnista saa sitten syyttää Demppaa. Musiikit tökkäsi alkuun ja loppuun, eikä kummia sen lisäksi. Ei jaksanut. Kyllä se noinkin on hyvä, vaikka siellä oli vissiin jokin esittely vähän myöhemmin, joka olisi muka pitänyt editoida alkuun. Pyh semmosia. Jakso itse on kuitenkin täyttä rautaa. Puhujina Moromopo, Norsukampa, Oselot, Mixon, MasterOfMagikarps, LordZalor, Balnazzard ja Drifu. Demppa yrittää ninjahyökkäystä mutta epäonnistuu ja jatkaa perheellisiä aktiviteettejaan. Puheenaiheina käyvät Digiexpot, Skyrim ja GTA V. Mainittavia lisäaiheita oli myös uusi Spyro-peli AR-figuureineen, Highlander, NES:n Batman, Shenmue sekä Goldeneye: Rogue Agent. Norsukammalla on musta vyö nintendossa. Jakson pääaiheena ovat FPS-pelit, Modern Warfaresta ja Battlefieldista puhutaan. Myös yhteisöpalveliusta, Call of Duty Elitestä, Battlefieldin Battlelogista ja Halo Waypointista. Puhujat kertovat myös fps-muisteloita, mikä oli ensimmäinen pelaamasi FPS jne.

Musiikit:
http://www.youtube.com/watch?v=QJmjWRycUB4&feature=related
http://ocremix.org/remix/OCR01385/

Pelaajaboardcast Episodi 3: Digiexpo 2011

Puhujina toimivat Demppa, Drifu, Mixon, Ton-Ton, Andzerx ja Moromopo. Toisessa osassa mukaan tulivat Balnazzard ja CM761. Erikoisvieraina Pelaaja-lehden Janne Pykkönen ja Ville Arvekari! Äänenlaatu on surkea toisessa osassa jaksoa, tiedämme. Olemme amatöörejä, ja sen tasoiset ovat nauhoituslaitteemmekin. Ilmeisesti olisi sittenkin pitänyt seisoa kauempana läppäristä. Jos siellä internetseissä on osaavaa editoijaa joka tahtoisi auttaa ilmaiseksi, niin lähetä viestiä demppa@gmail.comiin. Jaksossa koitetaan puhua Digiexpoista Digiexpoilla, mutta aiheet vähän menee laidasta toiseen. Demppa jäätyilee ja puhuu sekavia, muutkin hieman ujostelee. Äänenlaatu tipahtaa vielä asteen toisessa osassa, kun on taustamelua. Sorry. Kuunnelkaa siis ainakin ensimmäinen osio, joka on täynnä supertähtiä. Jos skippaatte toisen osion, niin ette menetä mitään.

Musiikit:
More SC2! Yay!
’Project X 2 (TitleScreen)’ By: Project X http://ocremix.org/remix/OCR00625/

Pelaajaboardcast Episodi 1: Pessimisti ei pety

Tervetuloa Pelaajaboardcastin pariin.

Olemme uusi suomalainen peliaiheinen podcast, jonka puhujina toimivat Pelaaja-lehden keskustelualueen vanhat ja uudemmatkin käyttäjät. Podcast on suunnattu enemmän muille Pelaaja-lehden yhteisön jäsenille, mutta jos pelit kiinnostavat niin muutkin ovat tervetulleita kuuntelemaan. Puhujina toimivat Demppa, Norsukampa, Drifu, Moromopo, LordZalor, Mixon. Aiheet saattavat vähän heitellä koska ei ollut kunnollista käsikirjoitusta. Podcast syntyi ideatasolla 4 päivää ennen nauhoitusta, joten äkkiä on alettu tätä tekemään.

Jakson sisältö:

– Puhujien esittely (käyttäjän boardihistoria jne.)
– Mitä olemme pelanneet viime aikoina
– Mass Effect 3 demo tulossa. Mielipiteet moninpelistä
– Tämän vuoden kovimmat
– Digiexpo
– Uusi sukupolvi, Grand Theft Auto Musiikit:

OverClocked ReMix (http://www.ocremix.org)

’Voodoo, Roots ’n Grog’ By: Alex Jones & Diggi Dis http://ocremix.org/remix/OCR02180/
’RiverofTime AmIEviL’ By: AmIEvil http://ocremix.org/remix/OCR00150/
’Prelude’ By: Zas http://ocremix.org/remix/OCR01438/
’Project X 2 (TitleScreen)’ By: Project X http://ocremix.org/remix/OCR00625/

Scroll to Top