Pelisessio – Sonic Mania – Hazuki vs Obossumi
Ukot kävivät ottamassa hieman miehestä mittaa siitä, että kumpa onkaan se kaikista nopein.
Ukot kävivät ottamassa hieman miehestä mittaa siitä, että kumpa onkaan se kaikista nopein.
Kaikki ei mennyt ihan putkeen Obossumin juoksennassa ja meno täten varsin suolaista.
Mutta miksi näin? Katso niin tiedät.
Värikäs seikkailumme saa jatkoa! Tällä kertaa matkassa on mukana viime videon kolmikko (Hazuki, NK, Obossumi) kuin myös Andzerx sekä vieraana toimiva Luugi.
PBCn limanuljaskat vetivät haalarit päälle ja menivät likaisiin töihin.
Hazuki_exe sai käsiinsä ARMS -pelin ja kertoo nyt mietteensä siitä videolla.
Obossumi päätti katsastaa kuinka nopeasti uusimman Zeldan pystyy läpäisemään ilman mitään tarkemmin suunniteltuja taktiikoita.
Hazuki otti hieman näppituntumaa Nipan uuteen Arms -peliin.
Mr.Exe päätyi myös kaikessa neroudessaan kutsumaan liikeohjausta gyro-ohjaukseksi…aika montakin kertaa mutta älkää antako sen häiritä.
Zelda hehkutus on saattanut laantua, mutta Andzerx nostaa vielä kissan takaisin pöydälle ja arvostelee pelisarjan tuoreimman osan.
Hazuki_exe testasi miltä meno maistuu Housemarquen uusimmassa rymistelyssä nimeltä Nex Machina.