Pelaajaboardcast Episodi 28: NES on vanha ja harmaa

Pelaajaboardcastin ensimmäinen konsoli-special on nyt täällä ja aiheena on mikäpä muukaan kuin se ”ensimmäinen” pelikonsoli eli NES. Vanha kunnon ”kasibittinen” saa puhujajoukkomme (Riepu, LordSipuli, Norsukampa, Hemmoheikkinen ja Guybrush) innostumaan niin että tällä kertaa pysytään jopa aiheessa… suhteellisen hyvin. Mikä on NES:n paras peli? Mitkä ovat keskustelijoiden lämpöisimmät NES-aiheiset muistot? Millaista roolia Nintendo-lehti näytteli keskustelijoiden elämässä? Kuka voitti palautekilpailusta Max Payne 3:n? Kuuntele jakso niin saat vastauksen kaikkiin näihin kysymyksiin.

Musiikit: http://www.youtube.com/playlist?list=PL58D17F7DEE88D928.

Muista kuunnella hieno hypebiisi.

Pelaajaboardcast Episodi 25: SuHo

Pelaajaboardcastin juhlajakso numero 25 on nyt täällä. Kovin juhlavaa menoa ei jaksossa ole ja siitä todisteena ovat panelistit Drifu, Dynamithix, Norsukampa sekä Hemmoheikkinen. Myös Demppaa ja tämän jälkeläistä kuullaan lähetyksessä joten kaikki vauvojen ystävät… … …(!!?) korvat kuulolle. Tulevan vapun kunniaksi jaksossa kuullaan juttua mm. maamme kauneimmasta kaupungista eli Turusta, pelaamisen aiheuttamista fyysisistä vammoista, Rayman-pelien kauhuelementeistä sekä Call Of Duty-sarjan ja MGS-sarjan tulevasta crossover-pelistä. Ja onhan siellä jaksossa myös puhetta siitä pääaiheesta, selviytymiskauhupeleistä. Jakson loppupuolella luetaan myös paljon palautetta. Kuuntele jos uskallat…

Pelaajaboardcast Episodi 24: Pelit + Musiikki = Muovijätettä?

Pelaajaboardcast episodi 24, aiheenaan musiikkipelit oli masterointivaiheessa maailman johtavilla musiikkituottajilla (oikeasti Dempalla). Filharmonista orkesteria johtaa kapellimestarinne Norsukampa ja orkesterin muut jäsenet ovat Hemmoheikkinen (patarummut), Riepu (alttoviulu), Timonator85 (kontrabasso) sekä Oselot (fagotti). Myös Mixon ja Moromopo vilahtavat jaksossa. Musapelit ovat pääaiheena mutta koska Soundi-lehdessäkin on leffa-arvosteluja, antavat panelistitkin itselleen vapauden poiketa ”hieman” aiheesta. Lyriikoissa mainitaan mm. traagisia syntymäpäivätarinoita, Elastomania, Kratosin seuraavat jumalavastustajat, Norsukamman sysipaska matikkapää sekä Lips-pelin oikeanlainen pelaamistapa.

Jaksossa selviää myös PS Vitan ja RR: Unbounded-pelin voittaja ja lisäksi uusi kilpailu alkaa. Kuuntele.

Pelaajaboardcast Episodi 23: Isot miekat ja piikkitukat

Piikkitukissaan angstailevat Drifu, Riepu, Hemmoheikkinen, Demppa, Norsukampa sekä LordZalor. JRPG on aiheena täyttä paperia kun puheisiin eksyy mm. sellaista tavaraa kuin Salkkari-Sepon koettelemukset, pelaaminen Hutt-rodulla TOR:issa, Michael Jacksonin mahdollinen esiintyminen tulevassa Call of Duty-pelissä, Dempan menneisyyden parisuhdetasapainoilut sekä yli tuhannen euron nahkatakki.

Pelaajaboardcast Episodi 22: Enemies killed: Zero

Pääsiäispyhinä panelistit kärsivät Jeesuksen lailla ja tämän vapahtajamme kärsimyksiä ovat jakamassa pääsiäispuput Drifu, Norsukampa, Moromopo, Oselot, Dynamithix sekä ensimmäiseen castiinsa osallistunut moottoriturpa Hemmoheikkinen. Aiheina ovat hiippailupelit mutta totuttuun tapaan aiheesta lipsutaan kuin Juudas konsanaan. Synteihin lisätään puhetta mm. maailman kaksi paskinta elokuvaa, pakastettu PS3, Norsukamman ”niinku”-sanat ja niiden lukumäärä sekä 60-luvun Batman. Lisäksi castissa kuullaan uudesta kilpailusta.

Pelaajaboardcast Episodi 21: Samus on 5/5

Äänitaajuuksilla törttöilevät Drifu, Muksu, Norsukampa sekä Oselot. Vaikka jakso on Metroid-painotteinen, karkaavat jutut silti jälleen kerran mitä harmaammille alueille. Puheenaiheista löytyy tällä kertaa mm. parhaimmat miespuoliset pornonäyttelijät, Twilightin seuraaja, Norsukamman synkkä ja traumaattinen lapsuus sekä lapsiorjien käyttö kotimaisessa peliteollisuudessa. Jakson kirkkainta antia on kuitenkin kovan luokan youtube-julkkiksen läsnäolo… tavallaan.

Kilpailut saavat myös jatkoa. Facebook-kanavalla on yhä käynnissä tykkäämiskilpailu jossa sadan (100) tykkääjän napsahtaessa rikki arvotaan kaikkien tykkääjien kesken uutuuspeli!!! Luvassa on myös pääsiäisen kunniaksi kilpailua josta lisää juurikin tuolla Facebook-kanavalla joten korvat hörölle siihen suuntaan…

Muistakaa myös antaa palautetta joko edellä mainittuun portaaliin, sähköpostiin (pelaajaboardcast@gmail.com), twitteriin (@pelaajaboard) tai ihan vaikka tähän ketjuun. Palaute on tärkeää sillä vain sillä tavoin paskastakin tulee maailman paras… tai ainakin toiseksi paras.

Pelaajaboardcast Episodi 19: Turpakäräjät

Norsukampa, Demppa, LordZalor, Andzerx, Oselot sekä ensimmäistä kertaa castiin osallistuva Zetger jauhavat ummet ja lammet tappelupelien lisäksi mm. Flow-festivaalista, Norsukamman ja Peter Molyneux’n syvästä ystävyydestä, kuolevasta Pelaajaboardcastin jäsenestä sekä Jigglypuffista.

Uusi kilpailu on nyt käynnissä ja tällä kertaa kuvakilpailun muodossa. Piirrä Darth Vader ja Luke Skywalker -aiheinen miekkailu kuva ja lähetä se osoitteeseen pelaajaboardcast@gmail.com. Paras kuva palkitaan!

Pelaajaboardcast Episodi 18: Massiivinen…efekti

Mukana Andzerx, Timonator85, LordZalor, Dynamithix ja ensimmäistä kertaa Gohe. Koko fiaskon juonsi Oselot. Pelottavaa, hyvin pelottavaa. Castike sisältää mm. kaiken mitä ikinä tahdot Mass Effectistä tietää tai et tahtonut tietää!

Muistakaa tykkäillä Facebook -sivustamme, seuraa meitä Twitterissä @pelaajaboard ja ennen kaikkea lähetä meille palautetta pelaajaboardcast@gmail.com!

Pelaajaboardcast Episodi 17: Taskuhirviöt

Pokémon-cast saatiin kuin saatiinkiin nauhoitettua ja nyt tarvitaan enää Master Ball sen kaappamiseen (get it? Capture…). Kiihkeään ja jälleen kerran täysin raiteilta suistuvaan keskusteluun osallistuvat Pokémon-asiantuntijat Mixon ja Drifu sekä kauan kaivatun comebackinsa tekevä LordZalor!!! Myös joku Norsukampa yrittää pysyä vauhdissa mukana ja Moromopokin vilahtaa jakson alussa. Juttukupletti pitää tällä kertaa sisällään mm. Euroviisuja, prinsessoja, Clint Eastwoodin leffoja sekä Assemblyjen ihmettelyä.

MUISTUTUSASIAA!!!!

Olemme saavuttaneet Pelaajaboardcastin facebook-sivustolla viiden-fucking-kymmenen (50!!) tykkääjän maagisen rajan ja ensi viikolla arvon palkinnon voittajan. Arvonta tapahtuu videoteitse ja se julkaistaan ko. kanavalla ensi viikon aikana. Stay tuned sillä sadan tykkääjän kohdalla panokset kohoavat ja palkintona on jo ihan oikea videopeli tyyliin Mass Effect 3, Last Story, SSX tjms…

Palaute on kaivattua ja sitä saa kirjoittaa joko tähän ketjuun (kiitos siitä kaikille sitä antaneille) tai edellä mainittuun facebook-ryhmään tai twitteriin (@pelaajaboard) tai s-postiin (pelaajaboardcast[at]gmail.com). Risuja ja ruusuja, sinä päätät!

Scroll to Top