PBC 324: Technical Difficulties

Vasten kaikkea logiikkaa on PBC kuitenkin täällä taas tuhoamassa teidän aivosolujanne.
Vaikka tekniikkavelhot olivatkin meitä vastaan, niin me emme luovuttaneet vaan taistelimme uljaina aina loppuun asti.
Jaksossa oli vallan muhkea kokoonpano ja keskustelutkin pysyivät aika keskeisesti juurikin videopeleissä. Juttua kuultiin mm. Yakuza-peleistä, Breath of the Wildin lisäristä, Ratchet & Clankin uusioversiosta sekä Shenmuen uusioporttauksen laadusta.
Sekä löytyy jakson syövereistä myös ihka aito visailu.
Laita siis ”nauha” ”pyörimään” ja nauti.

00:57:05 Uutiset:
Valve laittoi hanaa pienemmälle
Spyro-kehittäjä totesi että blu-ray ei koonsa puolesta vain riitä
Jagged Alliancen taival jatkuu syksylle
2k mankuu lisää rahaa

01:13:52 Visailu:
SUURI PELIEN SUAMENKIÄLINEN NIMI-VISA

4 vastausta artikkeliin ”PBC 324: Technical Difficulties

  1. Visailu oli tajunnat räjäyttävää. Loistavaa settiä.

    Viikon kysymykseen vastaan Bethesda. Elder Scrolls ja Fallout on vielä jees mutta sitten on kaikki nämä muut persoonattomat FPS-räiskinnät joita ei erota toisistaan kuin pelien nimet.

  2. Mulkkista ehdottomasti jatkossa enemmän mukaan. Miekkosen visailurekordi on aikas kovalla saldolla.

    Kysymykseen vastaan Atlus. Ei ole vaan oikein ikinä kolissut firman pelit omaan makuun.

  3. En varmaan blokkaisi ketään, ei se silmien sulkeminen maailman paskuudelta auta asiaa, kuin strutsi joka tunkee päänsä perseeseensä.
    Vaikka tottahan se on ettei kyseessä ole mikään mieltä nostattavin näky kun steamissa marssii vastaan kaiken maailman weebosyöpää, kävelysimulaattoreita, indiepaskaa jne.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.