Pelaajaboardcast Episodi 59: Party All the Time

Paardit ovat parhaita! Tässä juhlallisessa jaksossa Lordzalorin johdolla Vulpes Arctos, Oselot, Dynamithix sekä ensimmäistä kertaa osallistuva Portable puhuvat party-peleistä mutta tuttuun tapaan myös sivuraiteille eksyttiin. Kummastusta ja närkästystä aiheutti mm. Lordzalorin elämää komerossa sekä Ubisoftin tuottama seksipeli.

Pelaajaboardcast WTF #2: Demppa, Oselot ja Andzerx

Demppa, Oselot ja Andzerx puhuvat mm. seuraavista aiheista;

Mortal Kombat
7 Psykopaattia
Die Hard
Elokuvien trailerit
Alan Rickman
GalaxyQuest
Star Wars
Hayden Christensenin paskuus
The Sims
Dempan K18 kiroilut
Lasten psykopaattiset piirteet Simsiä pelatessa
Finnish Game Awards
Jarkon pippeli
Digi-hunksit

Pelaajaboardcast Episodi 53: Blue Blur

Oselot, Norsukampa, Riepu ja… (drumroll) VUODEN BOARDILAISEKSI VALITTU Vulpes Arctos keskustelevat pääaiheenaan maailman nopein neulahiiri eli Sonic mutta liekö liiallisilla liuottimien haisteluilla ollut ikävämpiä seurauksia sillä puhe eksyy taas aivan sivupoluille. Activisionin oma Melee-kopio, Billy Idolin Cyberpunk-albumi sekä rasistiset Pokémon-pelit ovat aiheita josta käräjäkutsua voidaan tällä kertaa odottaa. Kuulet tämän kaiken kunhan jakso valmistuu…huomaa myös Vulpesin reaktiot kun mies saa selville että hänet on valittu vuoden 2012 boardilaiseksi ;)

Musiikit:
Ocarina of Time – Intro
FF VI – Locke’s Theme
Pokémon-tunnari
World of Illusion – Stage 3
Sonic The Hedgehog – Marble Zone
Sonic The Hedgehog – Spring Yard Zone
Sonic Boom
Sonic The Hedhehog 2006 – His World
Sonic 3 – Ending Theme

Pelaajaboardcast Episodi 51: The Fastest, Most Powerful Games Console on Earth!

Joululahjaksi kaikille tuhmille kuuntelijoillemme, emme suinkaan anna risuja ja hiiliä, vaan uuden PBC Goes Retro-jakson (exxxxx-plosion!!!!). Konsolit on käyty läpi pleikkariin asti joten jatkumossa seuraavana on N64 ja tästä konsolista pyöreän pöydän ääreen istuvat puhumaan Oselot, Norsukampa, Riepu, LordZalor sekä N64-noviisi finngamer!

Pelaajaboardcast Episodi 50: GOTY 2012

Jaksossa käydään kategorioittain läpi vuoden parhaita pelejä. Spesiaalina myös Kysy PBC:ltä numero Kaksi! Vastaamme siis mielenkiintoisiin kysymyksiin sekä myös Insesmipalautteita luettiin…pelottavaa tavaraa. Mukana vastailemassa olivat LordZalor, Norsukampa, Riepu, Mixon ja Oselot. Juontohommissa häärii Demppa, aina kysymyksiin asti kunnes muut velvoitteet kutsuivat miestä.

Muistakaahan laittaa iTunesiinkin palautetta!!

Musiikkia peleistä:

Mega Man 2
Baldur’s Gate
Journey
Fez
Mark of the Ninja
Diablo 2

Ja viime jakson vastapainoksi hieman erilaista musiikkia loppuun.

’Heavy Mako’
ReMixer(s): Knight of the Round
http://ocremix.org/remix/OCR02247/

Pelaajaboardcast Episodi 49: Peliasema

Pelkoa ja inhoa on todellakin ilmassa kun Pelaajaboardcastin uusin retrojakso on purkitettu. Puhetta riittää retroasiantuntijoidemme Riepun, Norsukamman ja Guybrushin suusta pilvinj pimein ja jopa pääaihe, Playstation, pääsee keskustelun keskiöön. Xbox-fanipojat olkaa kuulolla ja oppikaa historiaa. Sony-fanboyt ottakaa mieluisa asento ja nauttikaa…

Pelaajaboardcast Episodi 47: Iwata-setä antaa piiskaa!

Tärykalvojenne ja hermojenne kestävyyttä koettelevat boardeilta tutut Oselot, jolle95, Norsukampa, Riepu sekä Vulpes Arctos. Jakson pääaiheena on Wii U:n julkaisun kunniaksi suuri ja mahtava Nintendo mutta arvaatte varmaan että puheet eivät liity pelkästään tähän konsolijättiin. Jostain syystä ääniaalloille eksyy myös puhetta Tauski-aiheisesta flash-pelistä, Oselotin vanhojentansseista, Mario-pelien hieman toisenlaisesta making of-materiaalista sekä parista muusta erittäin hämärästä aiheesta.

Pelaajaboardcast WTF #1: Demppa, Oselot ja LordZalor

Pelaajaboardcastin ensimmäinen osa uudesta ”WTF” sarjasta. Sisältää random puhelun joka sisältää ainakin seuraavanlaisia aiheita:

James Bond
Coenin Veljekset
Avatar
Quentin Tarantino
Tim Burton
ES
LordZalor käräjillä
WiiU
Digiexpo
Seuraava konsolisukupolvi
Pelaajalehti.com käyttäjäblogit
Steam alennukset
Bastion
Icewind Dale
Neverwinter Nights
Plague inc
Curiosity
Halo
PS3 ohjain pc:llä
Witcher
Magicka
PC-pelaamisen ihanuudet..
Mount and Blade: Napoleonic Wars
Barack Obama & Mitt Romney
maksalaatikkoripuli

Musiikki:
’Dirty Mix’
ReMixer(s): A Scholar & A Physician, Binster, richBRF

Pelaajaboardcast Episodi 46: Halon hakkaajat

Hurraa! Halocast on JÄLLEEN nauhoitettu ja tällä kertaa jopa saatiin puhumiset nauhoitettua onnistuneesti. Mukana olivat muistelemassa Vulpes Arctos, Andzerx, Balnazzard sekä juontajana Oselot.

Pelaajaboardcast Episodi 45: Digiexpo 2012

Jälleen aika erikoisjakson. Normaalia huonommalla äänenlaadulla tottakai. Homma tulee myös videona Youtubeen. Pahoittelen ajoittaisia sekoiluja, en jaksanut editoida jaksoa. ;) Puhumassa Demppa, Oselot, Riepu, Andzerx, LordZalor, Ton-Ton, Valkoinenleijona, appa-king, Moromopo, Janne Pyykkönen, Ville Arvekari ja Miika Huttunen! Bonuksena lopussa Dempan, Oselotin ja Andzerxin lyhyt elokuvakeskustelu tuopillisten ääressä.

Scroll to Top