PBC 333: Välitila

Uutuuttaan kimalteleva ja hieman ummehtuneelta haiseva jakso olisi nyt kuunneltavissa.
Jaksossa kolmikkomme käy läpi henkeviä keskustelua niin Tetriksen uusista kuvioista kuin myös uusimman CODin viihdyttävyydestä sekä Taiko-rumpujen hakkaamisesta.
Eikä myöskään saa missään nimessä saa unohtaa uuden Diablon huikeasta vastaanotosta käytyä keskustelua. Pääaiheena vuorostaan supistiin videopeleistä jotka eivät koskaan tulleet ulos kehittäjien komeroista.

01:02:50 Uutiset:
LOL-kehittäjä kyhäilee uutta peliä?
Kohtalon jatko-osan kohtalona oli odotusten alitus
Uusi Diablo mutta ei se Diablo mitä ihmiset odottivat

01:32:13 Top 3:
Julkistetut mutta sittemmin maan päältä kadonneet videopelit

5 thoughts on “PBC 333: Välitila

  1. MIkäli nokian N-gage konsoliluuri ois hengissä kaikki suuret Firmat tunkisi parhaimmat pelinsä sille eli toivon että n-gagesta ei tuu Classic editionia hazukista pitäs saaha Pocket Pikachu kaltanen juttu

  2. Toi Megis Legends 3 keissi menee kyllä tasolle ”pommia [sensuroitu firma X] suuntaan”.
    Helppo vastaus itse kysymykseen tietysti on Segan tietyt klassiset sarjat, joita firma ei vielä ole mennyt persraiskaamaan tusinajulkaisujen muodossa. Sonic N:stä sentään pystyy toipumaan, mutta joku Space Harrier tai Panzer Dragoon mobiilina niin… (don’t do it!)

    Laittakaas hei jatkossa sellaisiakin kysymyksiä mihin en voi vastata Panzer Dragoonia. Pyyhkeitä on myös annettava jakson soundtrackista, kun mukana oli senverta paljon epäpelimäistä 2000-luvun kuonaa imitoivaa paskamusaa.

    Propsit Lionheadille Devil’s Thirdin olemassaolon muistuttamisesta.

    • Huom! Hox! Obs! Vastauksessa mainittujen pelisarjojen ns. ”henkisiä jatkajia” paskoine mobiiliversioineen ei sitten lasketa!

  3. Olisin vastannut Elder Scrolls mutta vähän on myöhäistä kiitos Todd Howardin. Zelda tai Witcher alkaa olemaan siinä kokoluokassa että ei kiitos mitään mobiilityhmennyksiä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *