PBC 224: Shadow of the Colon

Kolme tenoria lauloivat tällä kertaa mm. Flow’sta (peli, ei festari, julkaisemattomasta Mega Drive-pelistä, PS2- ja PS3-klassikoista, Gamescom-paljastuksista sekä uudesta ”huippusalaisesta” PS4-käyttiksestä.

01:04:00 Uutiset
PS4:n seuraava järjestelmäpäivitys saapuu betatestiin
The Tomorrow Children julkaistaan syyskuussa
Konami julkisti Metal Gear Surviven

01:29:44 Viikon pääaihe
Gamescom 2016

01:48:15 Edellisen viikon kysymys
Kuka on sinun suosikki pelitubettaja ja miksi?

Musiikit:
This War of Mine – We Keep Going
The Dark Spire – 1st and 2nd Floors
Persona 4 – A Corner of Memories
Tomba – Evil Pig
Oddworld: New ’n’ Tasty! – Scrabania
Blinx the Time Sweeper – Shop/Collection View
Machinarium – By the Wall
Ico – Castle in the Mist

Viikon kysymys:

Mikä on paskin Metal Gear-peli?

PBC 224: Shadow of the Colon
Miami Sega Era

 
 
00:00 / 02:17:26
 
1X
 

10 thoughts on “PBC 224: Shadow of the Colon

  1. Päivitysilmoitus: PBC – PBC 224: Shadow of the Colon 21.8.2016 | Jakso.fi

  2. Portable Ops ehdottomasti. Tylsää, rumaa ja huonosti ohjattavaa Metal Geareilua ja ei tainnut edes kuulua kaanoniin?

  3. En ole pelannut niitä kahta PSP:n korttipeliä enkä Portable Opsia joten vastataanpas tylysti viimeisin peli eli Phantom Pain. Monen vuoden kehitystyö näkyi hyvänä pelinä joo mutta juoni oli sarjan kantava voima ja tässä pelissä se oltiin kustu täysin.

  4. Ensimmäinen, siitähän se koko paska alkoi. Ja muut osat vain vähän vähemmän paskoja, satunnaisessa järjestyksessä.

  5. 5 Lähinnä olemattoman juonen takia vaikka kuin pelattavuus olisi rautaa ei se kanna ilman tarinaa, kuitenkin yksinpeli kyseessä.

  6. Sivuluikautuksista ja 2D-edeltäjistä en osaa sanoa, mutta pääsarjan peleistä paskin on MGS4. MGS ja MGS3 ovat täydellisiä. Viimeisin jäi kevyeksi juonen puolesta, mutta lopun tvisti kolahti itselleni ja peliä oli yksinkertaisesti helvetin hauska pelata.

    MGS2 veti överiksi juonen puolesta ja MGS4 vielä enemmän. Fan service on ihan mukava juttu, mutta pari 1,5 tunnin välivideota on liikaa jopa itseni kaltaiselle vemputtajalle. Ja vaikka pelattavuus näin nykypäivän standardeilla onkin uudemmassa parempi, niin nostlagian mahdollisesti sokaisemana sanoisin, että MGS2 oli ilmestyessään mullistavampi tapaus. Näiden syiden takia, MGS4 saa potkut.

  7. Joo kyllähän se tää viimeisin viritelmä on. Sarvipäisellä Snakella juoksennellaan samanlaisia tehtäviä läpi ihan vaan sen takia että lopussa kuullaan että millään ei ollut vittukarvankaan väliä kun et nyt sattunut pelaamaan millään pelisarjan kaanoniin kuulumattomalla hahmollakaan (tunkekaa perseeseenne ne teoriat jonka mukaan Phantom Painin päähahmo olis ekan Metal Gearin loppubossi) ja periaatteessa millään ei ollut mitään väliä. Juonipainotteisen pelisarjan lopetuksena ihan vitunmoinen neronleimaus ja kannatti odottaa seitsemän vuotta saagan loppua.

  8. Nelonen oli tuskallista pelattavaa. Tai no pelattavaa ja pelattavaa. Ensin 10min MGS:ää ja sen jälkeen tunnin ajan välidemon katsomista. Juonikin oli loppujen lopuksi ihan hemmetin huono.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.